HAMBAR&SERBA TAK KENA!! Inilah 5 Momen PELIK&JANGGAL yang berlaku di AME2017 semalam!! No.#2 & #3 tu paling mengejutkan&tak disangka-sangka sekali!!!

loading...
Anugerah Meletop Era 2017 (AME2017) telah berlangsung semalam di Stadium Melawati Shah Alam dan disiarkan secara langsung menerusi Astro Ria. Anugerah tersebut dimeriahkan dengan persembahan hebat para artis terkenal tanahair seperti Datuk M.Nasir, Dayang Nurfaezah, Malique, Hafiz Shuib dan Siti Nordiana. Bagaimanapun, ramai yang memberi komen AME2017 sedikit hambar dan menjengkelkan. Menerusi laman web hiburan Ohbulan, ini merupakan 5 momen 'awkward' yang berlaku di AME2017 malam tadi.
1. Baju Neelofa kurang sesuai dan tak kena


Kalau baju yang dikenakan Neelofa selaku hos anugerah tersebut sebelum ini mendapat perhatian dan menonjol, tapi untuk tahun ini gandingan tshirt putih kelihatan agak janggal dan tidak masuk.

2. Johan dan Nabil pegang tangan Ayda Jebat



Rata-rata terkejut dengan aksi berpegang tangan antara Johan, Nabil dan juga Ayda Jebat. Mana taknya, isteri Johan turut berada di atas pentas semasa insiden itu berlaku. Sementara itu, Nabil pula sudah berstatus haji. 



3. Kemunculan Malique selepas 11 tahun




Rasanya persembahan Malique antara yang paling dinanti-nantikan ramai setelah beliau nekad untuk tidak tampil di khalayak. Biarpun wajahnya tidak didedahkan, namun kerinduan peminatnya pasti terubat.




4. 'Lofattah' dominasi kemenangan



Ramai yang menyuarakan AME2017 bagaikan didedikasikan khas terhadap fenomena 'Lofattah' di dalam drama Suri Hati Mr. Pilot. Ada juga yang menyatakanr rasa muak dengan obsesi terhadap kedua-dua pelakon drama tersebut yang dianggap berlebih-lebihan.



5. Keputusan anugerah utama yang dah dijangka



Rata-rata bagaikan sudah menjangka yang Neelofa dan Fattah Amin bakal merangkul dua anugerah utama AME2017. Mungkin dek kerana populariti mereka menyebakan keputusan itu hambar dan tiada unsur kejutan.



Sumber: ohbulan.com & Twitter #AME2017

Artikel olahan ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Hubungi kami di ehpopmedia@gmail.com untuk sebarang aduan atau maklumbalas.
loading...

0 Response to "HAMBAR&SERBA TAK KENA!! Inilah 5 Momen PELIK&JANGGAL yang berlaku di AME2017 semalam!! No.#2 & #3 tu paling mengejutkan&tak disangka-sangka sekali!!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close