RAHSIA Personaliti Diri Cara Pegang Telefon Pintar Ramai Tak Tahu !!! -

loading...
RAHSIA Personaliti Diri Cara Pegang Telefon Pintar Ramai Tak Tahu !!! | Dewasa ini, satu perkara yang selalu dilakukan oleh hampir semua orang setiap saat adalah menggunakan telefon bimbit dalam genggamannya, namun, tanpa disedari cara anda memegang telefon pintar dapat menunjukkan karakter peribadi anda yang sebenarnya!
Sudahkah anda pilih?
Jawapan A = Memegang telefon bimbit dengan satu tangan dan menaip dengan jari dan tangan yang sama
Watak Luaran
Tidak ada yang boleh mengalahkan, punya gerak hati yang kuat, seksi, daya ingat tajam, sukar untuk melepaskan seseorang yang dicintai, agak misteri.Pekerja keras, dan melaksanakan tugas dengan penuh tanggung jawab, penuh cita-cita, cekap dan fleksibel. Penuh bakat, kreativiti, dan daya tarik, mempunyai pergaulan yang luas.
Watak dalaman
Sebenarnya kamu sedikitpun tidak sembrono, memiliki keperibadian yang tidak sembarangan kerana kamu tahu siapa yang melayan-mu dengan baik dan sebaliknya, boleh membezakan apa itu namanya benci dan cinta.Namun kadang kala kamu mengeluarkan kata-kata yang kurang enak di dengar akan tetapi sebenarnya kamu tidak mempunyai maksud apa-apa, kamu adalah orang yang berfikiran bahawa semua orang di dunia ini boleh merasakan kebahagiaan dan berharap dunia ini adalah dunia yang indah.
Percintaan
Jangan sampai mengecewakan kepercayaan yang anda berikan, jika anda percaya pada orang lain, maka kamu akan percaya sepenuhnya. Perlindungan terhadap diri sendiri kamu sangat kuat, sekali kamu disakiti, maka kamu sukar untuk mempercayai kembali.Kamu orang yang rela berkorban dan rela memberikan apa-apa kepada pasangan kerana kamu adalah sosok yang selalu menghargai suatu hubungan percintaan. Kabar baiknya, kamu adalah jenis pasangan yang sukar sekali di temui.
Jawapan B = Memegang telefon bimbit dengan satu tangan dan menaip dengan jari dan tangan satunya.
Watak Luaran
Sensitif, imaginatif, punya gerak hati yang kuat, suka membantu, tidak mempunyai rasa aman, tapi penuh simpati. Mempunyai personaliti yang hangat, bertenaga, sedikit tidak sabar. Penasaran, suka pengembaraan, humorus, mampu menghalau ejekan orang lain dengan senda gurau.
Watak dalaman
Jenis orang yang ingin dilindungi, di perlakukan dengan baik, senang jika orang lain perhatian dan senang dianggap oleh orang yang ada di sekitarmu. Kamu terlalu baik dan tidak memiliki pendirian yang cukup kuat yang membuat kamu sering di manfaatkan oleh orang lain.Kamu jenis orang yang senang akan kesederhanaan. Orang yang ada di sekeliling hanya perlu memberikan perasaan yang tulus terhadapmu. Ada kalanya kamu terlalu baik, sukar untuk bersikap keras, sering dimanfaatkan orang.Sebenarnya kamu juga bukan orang yang sembrono, kamu tahu jelas siapa yang baik terhadapmu, begitu juga sebaliknya, kamu tahu bagaimana membezakan antara benci dan cinta.
Percintaan
Kamu jenis orang yang tidak boleh meluahkan perasaan, tak jarang pasanganmu kurang merasakan kasih sayang walaupun kamu sudah cuba menyatakan. Anda tidak boleh blak -blakan dan kaku. Kamu termasuk orang yang boleh mengawal perasaan sehingga orang lain tidak tahu dengan perubahan emosimu.Namun bukan bererti kamu orang yang tidak mempunyai emosi, kamu seperti jenis orang yang rela menahan emosi walau kamu mencintainya. Anda terbiasa baik pada orang lain, tidak pernah tahu apa yang namanya egois.
Jawapan C = Memegang dengan kedua-dua tangan dan menaip dengan kedua-dua ibu jari dan tangan
Watak luaran
Penuh bakat, kreativiti, dan daya tarik, punya pergaulan yang luas. Murah hati, pintar, percaya diri dan menarik, rasa harga diri tinggi, dan mengutamakan kekuasaan. Pekerja keras, melaksanakan tugas dengan penuh rasa tanggung jawab, penuh dengan cita-cita, cekap dan fleksibel.
Watak dalaman
Mempunyai personaliti hati yang lemah, sesuatu perkara yang ingin kamu lakukan selalu saja terhalang oleh ketakutan yang kamu buat sendiri. Kamu takut akan kekecewaan kerana harapan yang terlalu tinggi. Anda hanya memerlukan orang yang hangat di sampingmu.Yang kamu inginkan juga tidak terlalu banyak, anda hanya perlu mencari sosok yang sangat mengerti akan dirimu sepenuhnya. Anda juga orang yang boleh mencintai orang dengan apa adanya, tulus serta tidak perhitungan.
Percintaan
Kenangan masa lalu sangat sukar kamu lupakan. Sering ragu dan hanya selalu berharap terhadap seseorang yang sedang dekat denganmu namun kembali ragu untuk berharap tinggi. Kamu merasa kamu kurang baik di sampingnya dan tidak peduli dengan perasaan kamu sendiri. Kerana terlalu cinta pada seseorang, tidak ingin membuatnya benci, jadi kamu selalu pura-pura seolah-olah tidak apa-apa, agar ia merasa kamu sendiri tidak peduli.
Jawapan D = Memegang dengan satu tangan dan menaip dengan jari telunjuk dari jari lain.
Watak luaran
Sangat kreatif, bijak, berfikir cepat, respon cepat. Berpandangan realistik, suka akan keindahan dan seni, perhatian, sensual dan kadang terlalu banyak pertimbangan. Berfikir cerdas, penuh daya tarik, menjunjung tinggi keharmonian.
Percintaan
Kamu jenis orang yang lebih memilih untuk diam dan tidak berkata apa-apa namun justru itulah kuasa tarikmu. Rela berkorban untuk orang lain agar tidak disakiti kerana awak. Adakalanya kata-katamu terlalu menyakitkan tetapi kamu tidak punya maksud seperti itu.
loading...

0 Response to "RAHSIA Personaliti Diri Cara Pegang Telefon Pintar Ramai Tak Tahu !!! -"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close